امکانات آپارتمان های لاکچری و لوکس

امکانات آپارتمان های لاکچری و لوکس

این روزها آپارتمان های لاکچری به دلیل امکانات بی نظیری که دارند، بهترین انتخاب برای داشتن زندگی راحت و لوکس هستند. یک آپارتمان لاکچری دارای طراحی های جذاب و چشم نواز در کنار امکاناتی نظیر روف گاردن، لاندری روم، آشپزخانه کثیف، ورزشگاه ورزشی، استخر و… است. در این میان پروژه تندگویان نیز، به دلیل ویژگی های خاص و موقعیت فوق العاده ای که دارد، به عنوان یکی از برجسته ترین پروژه های آپارتمانی لوکس محسوب می شود. با ما همراه باشید تا در ادامه هر یک از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد یک آپارتمان لاکچری را معرفی و بررسی کنیم.

فضاهای بزرگ و دلباز

یکی از اولین ویژگی های آپارتمان های لاکچری در هر کجای دنیا، داشتن فضاهای بزرگ و دلباز با متراژ بالا است. در واقع برای هریک از بخش های داخلی خانه، فضایی بزرگ و تفکیک شده در نظر گرفته شده است. هرکدام از فضاها معمولا دارای نورگیر های طبیعی و سقف های بلند هستند، که حس آرامش و دلنشینی را برای ساکنین ایجاد می کند.

 

استخر

استخرهای بزرگ و مخصوصی در این آپارتمان ها ساخته شده است که شنا کردن یا ورزش کردن در این استخرها، تجربه ای لذت بخش خواهد بود. در اکثر آپارتمان ها این امکان را خواهید داشت که با خانواده به صورت اختصاصی به استخر بروید. علاوه بر این در برخی آپارتمان های فوق لاکچری، استخرها در پشت بام یا تراس خانه ها نیز ساخته می شوند که جلوه ای بسیار جذاب و لوکس دارند.

 

روف گاردن

روف گاردن

روف گاردن به فضاهای سبزی گفته می شود که روی پشت بام آپارتمان ها قرار دارد. روف گاردن می تواند شامل انواع گل و گیاه، آلاچیق، مبلمان های باغی لوکس، آبنما و… باشد. همچنین این فضا می تواند فضای بسیار مناسبی برای دورهمی های شما یا برگزاری مراسم های کوچک مانند تولد باشد. علاوه بر تمام این موارد، اگر به دنبال مکانی آرام با هوای تازه برای کتاب خواندن، آرامش گرفتن و… هستید، روف گاردن بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

لاندری روم

 

امکانات آپارتمان های لاکچری و لوکس

دیگر نیازی نیست ماشین لباسشویی در آشپزخانه قرار بگیرد و فضای آنجا را آلوده کند. لاندری روم یا همان اتاق رختشویی، فضایی مناسب و تفکیک شده برای قرار گرفتن ماشین لباسشویی، خشک کن ها، انواع شوینده ها و… است. در واقع لاندری روم، محیطی بهداشتی است که انجام برخی کارها را برای ساکنین به خصوص خانم ها آسان تر و مرتب تر کرده است.

 

کلوزت روم

کلوزت روم، اتاقی بسیار کاربردی و جادار است که برای نگهداری لباس ها، کیف و کفش ها و موارد این چنینی استفاده می شود. معمولا در این اتاق، از کمدهای جادار و قفسه بندی شده، آینه های قدی، کشوها، نورپردازی های مناسب و… استفاده می شود. با داشتن کلوزت روم، فضای خانه شما مرتب تر از قبل خواهد شد و می توانید از اتاق خواب هایتان به نحو بهتری استفاده کنید.

 

باشگاه ورزشی

اکثر آپارتمان های لوکس، دارای باشگاه ها و سالن های ورزشی اختصاصی هستند که شامل انواع تجهیزات ورزشی پیشرفته می باشند. وجود سالن ورزشی در یک آپارتمان لاکچری، منجر به صرفه جویی وقت ساکنین آن خواهد شد. چرا که دیگر نیازی نیست برای رفتن به باشگاه، مسافت زیادی طی کنند و در ترافیک بمانند. همچنین فضایی بسیار مناسب برای افرادی خواهد بود که تمرینات خود را با مربیان خصوصی انجام می دهند.

 

شوتینگ

شوتینگ از امکاناتی محسوب می شود که به نظافت بیشتر خانه و آپارتمان کمک خواهد کرد. شوتینگ برای جمع آوری زباله ها استفاده می شود و دارای ویژگی هایی همچون سیستم تهویه و محفظه شست و شو است.

 

سان روم گاردن

سان روم گاردن

سان روم گاردن، به فضایی گفته می شود که متصل به آپارتمان یا خانه شماست. در این فضا از دیوارهای شیشه ای استفاده می شود؛ به همین دلیل نورگیری طبیعی منحصر به فردی دارد. داخل سان روم گاردن از گل و گیاه های زیادی استفاده می شود که فضا را بسیار آرامش بخش و دلنشین می کند. در واقع سان روم گاردن فضایی سبز و آرامی است که می توانید اوقات خاص یا تنهایی خود را در آنجا سپری کنید.

 

آشپزخانه کثیف (مخفی)

آشپزخانه کثیف یا همان آشپزخانه مخفی، فضایی جدا از آشپزخانه اصلی یک آپارتمان لاکچری است که برای پخت و پز و آماده کردن غذاها کاربرد دارد. با داشتن آشپزخانه مخفی، آشپزخانه اصلی شما همواره تمیز و مرتب باقی می ماند. همچنین از پیچیدن بوی غذاهای سرخ کردنی و روغن در فضای خانه جلوگیری می شود.

 

لابی

در آپارتمان های بزرگ و لاکچری، فضایی را در طبقه همکف به عنوان لابی در نظر می گیرند. این فضا معمولا دارای نگهبانی است و قسمتی نیز برای نشیمن در نظر گرفته شده است. از لابی می توانید هم برای استقبال میهمانان و هم برای انتظار استفاده کنید.

 

تجهیزات پیشرفته

در بسیاری از آپارتمان های لوکس و لاکچری، از تجهیزات پیشرفته ای استفاده شده که زندگی را بسیار آسان و لذت بخش می کنند. برای مثال امروزه این آپارتمان ها دارای سیستم هایی برای کنترل روشنایی فضای داخلی و تنظیم دما هستند که می توانید طبق شرایطی که دارید، آنها را به دلخواه تنظیم کنید.

 

امکانات حفاظتی و ایمنی

علاوه بر تمام امکانات رفاهی گفته شده، امکانات امنیتی نیز برای ساکنین حائز اهمیت خواهد بود. آپارتمان های لاکچری دارای امکانات حفاظتی و امنیتی با سطح بالا هستند که خیال شما را از بابت ایمنی آسوده می کند. استفاده از درب های ضد سرقت، دوربین های مدار بسته، نگهبانی 24 ساعته، سیستم های اعلام حریق و… از جمله امکانات امنیتی این گونه آپارتمان ها محسوب می شوند.

 

سایر امکانات آپارتمان های لاکچری و لوکس

امکانات رفاهی و امنیتی گفته شده، از موارد معمول و رایجی بود که در اکثر آپارتمان های بزرگ و لوکس دیده می شود. اما برخی از مناطق مسکونی نیز هستند که علاوه بر این امکانات، دارای امکانات خاص و متمایز دیگری نیز هستند که عبارتند از:

  • سالن های کنفرانس
  • سینماهای خانگی
  • اتاق بازی کودکان
  • واحدهای فول فرنیش
  • سالن بیلیارد
  • و…

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *