نیسان آبی ۲: فصل دوم سریال کمدی پرطرفدار به زودی در فیلیمو

نیسان ابی

نیسان آبی جدید نام سریال کمدی فیلیمو است که فصل اول آن به کارگردان منوچهر هادی تولید و منتشر شد و حالا در فصل دوم، مسئولیت کارگردانی را مسعود اطیابی به عهده گرفته است. سریالی که ترکیب متفاوتی از بازیگران کمدی را در خود جای داده و در فضایی متفاوت یک داستان خانوادگی را به تصویر می‌کشد. اینجا معرفی اولیه فصل دوم و اطلاعات کامل فصل اول نیسان آبی را می‌خوانید.

 

خلاصه داستان نیسان آبی جدید

۳ سال گذشت! ممدچاخان بالاخره عروسی کرد. جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم‌تاج و سرهنگ، خلاصه کل شکرآباد جمع شده بودند تا شامِ عروسی ممد را بخورند ولی نه تنها شام به کسی نرسید تازه اتفاقی افتاد که همه گرسنگی از یادشان رفت…

 

بازیگران فصل دوم نیسان آبی :

در نیسان آبی ۲ سعی شده تیم بازیگری -تا جایی که امکان داشته- حفظ شوند ولی تغییراتی در بازیگران فرعی، صورت گرفته است.

بازیگران فصل دوم نیسان آبی این ستاره‌ها هستند: حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی، صفر کشکولی و…

زمان پخش نیسان آبی ۲ در فیلیمو

همانطور که شاید یادتان باشد، فصل اول نیسان آبی از چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلیمو پخش شد تا یکی از گزینه‌های پیش روی مخاطبان شبکه نمایش خانگی در پاییز برای تماشا باشد. فصل دوم نیسان آبی هم در پاییز ۱۴۰۲ یعنی چهارشنبه اول آذر پخش خواهد شد. یعنی تقریبا ۲ سال و یک ماه بعد از پخش فصل اول، نیسان آبی ۲ هم به فیلیمو می‌رسد؛ چهارشنبه‌ها با نیسان آبی.

با عوامل نیسان آبی جدید آشنا شوید:

  • کارگردان: مسعود اطیابی
  • تهیه‌کننده: احسان ظلی‌پور
  • نویسنده: سعید هوشیار

مجری طرح و مدیرتولید: مسعود زمانی، مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده، تدوین: سیامک مهماندوست، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی، آهنگساز: آریا عظیمی‌نژاد، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر تدارکات: مهدی عباسپور، طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: امین پهلوانزاده، برنامه‌ریز: نرگس مشایخی، منشی صحنه: فرشته حسینی و…

 

اما نگاهی به فصل اول سریال نیسان آبی

نیسان ابی

داستان فصل اول سریال

می‌خواهید از داستان سریال نیسان آبی در فیلیمو سردربیاورید؟ پس باید بدانید که قصه این سریال، با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان‌آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ای از ماجراهای سریال در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل می‌گیرد.

 

بازیگران و عوامل فصل اول سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی را منوچهر هادی کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی آن را هم احسان ظلی‌پور برعهده داشته است. فیلمنامه را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده‌اند.

در کنار حسین یاری و مهران غفوریان به‌عنوان دو بازیگر محوری، بازیگران دیگری چون یکتا ناصر، بهناز جعفری،‌ سیروس همتی و ایمان صفا هم در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند. حسین یاری حضوری به‌کل متفاوت از نقش‌های سال‌های اخیر خود را در این سریال ایفا کرده و می‌تواند سکوی پرتاب مجددی برای محبوبیت مضاعف او در میان سریال‌بازها باشد.

مهران غفوریان هم بعد از کاهش وزن شدید و تغییر ظاهر، برای نخستین‌بار به‌عنوان نقش اصلی یکی کمدی مقابل دوربین ظاهر شده تا با شمایلی متفاوت مخاطب را بخنداند. البته که ناراحتی قلبی‌اش همه را نگران کرد ولی او پس از بهبود با قدرت کامل به نیسان آبی بازمی‌گردد تا قسمت‌های باقی‌مانده را هم آماده پخش کنند. راستی در میان نقش‌های فرعی هم منتظر چند غافلگیری باشید که فعلا از گفتن آنها معذوریم!

اما حضور جمشید هاشم‌پور می‌تواند یکی از سورپرایزهای این سریال کمدی برای فیلم‌بازها باشد. بازیگر محبوب و ستاره چند دهه سینمای ایران که اتفاقا الگوی کاراکتر اصلی سریال، یعنی جمشید با بازی متفاوت حسین یاری هم هست.

علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه خواه از دیگر بازیگران این سریال طنز هستند.

مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره‌پردازی: امید گل زاده، صدابردار: وحید دوزنده، مدیرتولید: محمد جمشیدی، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، مدیر برنامه‌ریزی: امین قوامی، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، عکاس: سمیه میری و کارگردان پشت صحنه: مهدی کریمی. این فهرست بقیه عوامل سازنده این سریال است.

 

 در آخر

فصل اول سریال نیسان آبی که با استقبال خوبی روبرو شده بود و جز سریال های پرطرفدار ژانر کمدی بود، عوامل و دست اندرکاران این مجموعه را فکر ساخت فصل دوم انداخت و حالا سری جدید این سریال به کارگردانی مسعود اطیابی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ در وبسایت فیلیمو منتشر میشود و شما عزیزان میتوانید به همراه خانواده گرامیتان به تماشای آن بنشینید و از دیدن آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *